Vrácené zboží a reklamace
I přes to, že se snažíme vše zajistit tak, aby se k Vám dostaly vždy pouze zdravé rostliny bez jakéhokoliv poškození, může se stát, že objednávka plně neodpovídá Vašim představám. V těchto případech máte dvě možnosti – odstoupení od smlouvy nebo reklamace části objednávky. Každý takový případ ověřujeme dle čísla objednávky na konkrétním kamerovém záznamu z balícího stolu a při našem pochybení samozřejmě s omluvou situaci vyřešíme ke spokojenosti zákazníka.
V případě reklamace či chybějícího zboží hradíme náklady na poštovné my, v případě odstoupení od smlouvy je platí zákazník. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů od převzetí zásilky.
E-mail pro reklamace: eshop@jahodarnabrozany.cz
Co prosím uvést v e-mailu?
Abychom mohli reklamaci vyřešit co nejrychleji, uveďte prosím v e-mailu následující informace:
-
Číslo objednávky
-
Popis problému – co přesně je poškozené, chybí nebo neodpovídá
-
Fotografie zboží
-
Požadovaný způsob řešení (náhradní rostlina, vrácení peněz apod.)
Jakmile e-mail obdržíme, situaci ověříme a budeme vás co nejdříve kontaktovat. Pokud je chyba na naší straně, situaci rychle napravíme k vaší spokojenosti.
Co není možné reklamovat?
1. Rostlina neodpovídá prodejní fotografii
Veškeré fotografie u produktů mají pouze ilustrativní charakter. Zobrazené fotografie u produktů zachycují rostlinu ve stádiu nejvyšší vegetace, jako již letitou rostlinu.
- Námi zasílané produkty jsou (ve většině případů) zasílané jako cibuloviny, popř. prostokořenné sazenice. Při správné péči rostlina vždy vyroste do podoby podobné ilustrativní fotografii.
- Květ rostliny není barevně totožný s ilustrativní fotografií produktu. Jedna a tatáž rostlina může vykvést do různě barevných podob vlivem podmínek, do kterých byla usazena (složení zeminy, stanoviště rostliny, četnost zálivek, volba hnojiva, popř. způsob moření, podnebné podmínky, atp…)
- Rostliny (v kontejnerech) nemají listy, květy ani plody. Jedná se o přirozený stav rostliny, odpovídající termínu odesílání. V případě, že je objednávka expedována z počátku jara, nebo naopak na podzim, jsou rostliny zasílané po jarním /podzimním zástřihu, který je nutný pro budoucí vývoj rostliny. Drobné ovoce (s výjimkou borůvek) mají zpravidla jeden výhon.
2. Rostlina první rok po výsadbě nekvete
Veškeré fotografie u produktů mají pouze ilustrativní charakter. Zobrazené fotografie u produktů zachycují rostlinu ve stádiu nejvyšší vegetace, jako již letitou rostlinu.
U některých rostlin se první rok nedočkáte květu.
- Důvodem může být vlastnost rostliny (u některých rostlin, např. pivoňka, není z botanického hlediska možné, aby již prvním rokem dosáhla květu.
- Dalším důvodem může být pozdní výsadba. V případě, že je sazenice (cibulovina) vysazena později, nemusí v průběhu prvního roku dorůst do květu.
3. Rostliny po převzetí zásilky jeví známky ovadnutí
Veškeré fotografie u produktů mají pouze ilustrativní charakter. Zobrazené fotografie u produktů zachycují rostlinu ve stádiu nejvyšší vegetace, jako již letitou rostlinu. I přes to, že objednávky expedujeme tak, aby na cestě k Vám strávily nejkratší možnou dobu, může se během transportu (především v horkých letních dnech) stát, že rostlina začne vykazovat známky ovadnutí (oschnutí). Rostlinu (popř. sazenici) vložte do čisté vody na 3 – 4 hodiny, rychle se zmátoří.
Do kdy lze jednotlivé druhy reklamovat jako vadné zboží?
- Rozmnožovací materiál (osivo a sadba pěstovaných rostlin) jednoletých druhů: do 1 roku od data převzetí zboží zákazníkem
- Rozmnožovací materiál (osiva a sadba pěstovaných rostlin) víceletých druhů: 1 rok po dosažení vývojového stupně potřebného k určení pravosti odrůdy
- Sazenice jahod, zeleniny a květin: do 3 týdnů od data převzetí zboží zákazníkem
- Česnek: do 2 měsíců od data převzetí zboží zákazníkem
Plné znění najdete v našich obchodních podmínkách.
