Hodnocení obchodu
LN
Lucie Novaková
Krásné zabalené 🙂
JS
Jaroslava Szturcová
Velká spokojenost nakupovala jsem poprvé a už se těším na jaro. Vše pěkné zabalené a popsané. 👍😊
SP
Soňa Patlevičová
JM
Jitka Mihokova
LB
Lenka Bořilová
Byla jsem velmi mile překvapena, nakupovala jsem zde poprvé. Vše dobře popsáno (jak druh, tak i poznámka kdy a jak sázet), zabaleno a mile mě překvapil i dárek. Je mi lito, že jeden druh, na který jsem se obzvlášť těšila (liliochvostec) v baličku chyběl, ale byla jsem o tom informována předem. Proto musím objednat příště s předstihem.
Přeji vám jen kladná hodnocení. Za mě velká spokojenost.
MR
Martina Robenková
VJ
Vojtěch Jankovský
EG
Ewa Galbová
Velká spokojenost .
VM
Václav Mencl
Krásně a kvalitně zabalené zboží. Cibule krásné a čisté. Velká spokojenost.
MF
Myriam Farská
Jsem spokojená.
LS
Lenka Sochorová
AD
Anna Danihlikova
Dobrý den já jsem velmi spokojená děkuji
MM
Miroslava Moučková
Zklamalo mě pouze to, že cibuloviny byly zaslané se zpožděním. Jinak dobře zabaleno a popsáno.
JS
Jarmila Steigerová
JJ
Jana Jordánková
Ano
IB
Ivana Bursíková
MČ
Michaela Čermáková
Vše proběhlo v naprostém pořádku :-)
MF
Martina Fujerová
Cibuloviny dorazily, a super, jsem moc spokojená
JH
Jirina Hartmanová
Velmi
JŠ
Jana Šťastná
Zklamání. Zboží zaplacené 3 měsíce dopředu, přišlo o měsíc později než bylo uvedeno při nákupu. Některé položky byly prodejcem zrušeny a nepřišly vůbec. Firma zaměřuje více energie a pozornosti na reklamu a propagaci, méně pak na splnění slibů a včasnou a bezchybnou expedici. Příště budu nakupovat jinde.
IŽ
Ivana Živcová
(Administrátor)
Dobrý den, paní Šťastná,
čekání na dodání předobjednávky 3 měsíce v našem oboru je standardní interval.
Předobjednávky nabízíme již od června a můžeme začít expedovat nejdříve v září. Objednávku je možné vytvořit s platbou předem a také na dobírku, záleží na preferencích zákazníka.
Vaše objednávka byla expedována o týden později, než termín, který Vám byl avizován v upřesňujícím e-mailu. Nikoli měsíc, jak uvádíte. Za tuto skutečnost jsme se omluvili v následujícím e-mailu a jako omluvu jsme také přidali do Vaší objednávky dárek navíc.
Do zásilky jsme z důvodu kvality nemohli vložit liliochvostec, taktéž o této skutečnosti jste byla předem e-mailem informována s omluvou.
Odebrání produktu z objednávky z důvodu jeho (ne)kvality a vrácení finančních prostředků vnímáme jako nejlepší vyřešení situace.
Ať Vám to kvete.