Předobjednávky, včetně zboží skladem, odesíláme v září až říjnu. Produkty ihned k odeslání i se zbožím skladem posíláme do 3 pracovních dní.

Nejčastější dotazy

Informace o produktech

Pokud je produkt vyprodaný, pravděpodobně již ve stávající sezóně nebude naskladněn. Pokud máte o daný produkt zájem, můžete použít funkci Hlídat dostupnost a tím automaticky obdržíte upozornění, jakmile produkt opět naskladníme.
Termíny samosběrůa jiných informací o prodejním stánku v Doksanech již na našem webu neuvádíme, jelikož se jedná již o jinou společnost. Veškeré informace získáte na telefonním čísle 774 355 047, nebo na e-mailu jahodarna@farmabrozany.cz.

Informace o cenách produktů ze stánku v Doksanech nemáme k dispozici. Prosíme, obraťte se přímo na stánek na telefonním čísle 774 355 047, nebo na e-mailu jahodarna@farmabrozany.cz.

Pokud budeme příští rok do prodeje zařazovat opět sadbové brambory, obdržíte tuto informaci ve speciálním e-mailu.

V našem sortimentu najdete i vzrostlé sazenice některých rostlin - například okrasné keře, růže, letničky a trvalky nebo sukulenty. Náš sortiment neustále obměňujeme a rozšiřujeme.

Česnek, který u nás kupujete, je konzumní, tedy určený výhradně k jídlu – nejedná se o sadbu a časnek není nijak chemicky ošetřen.

Produkty, které máme skladem odesíláme dle aktuální informace uvedené na hlavní stránce v horním zeleném řádku. V pátek zásilky s živými rostlinami neodesíláme, aby vaše rostliny nezůstaly několik dní u dopravců. Česnek, cibuloviny a jiné “neživé” produkty v průběhu nejvyšší sezóny odesíláme. Předobjednávka vám dorazí až podle uvedených termínů u produktů: jaro (březen - duben, popř. květen) a podzim (srpen a září, popř. říjen). Předobjednávky rozesíláme postupně, vždy jako kompletní zásilku, podle toho, jak nám zboží dorazí od dodavatele, nebo doroste do prodejní kvality.

 

Dotazy k objednávkám 

V případě, že se nám zásilka vrátí od zákazníka zpět jako nepřevzatá, nastavujeme u dalších objednávek tohoto zákazníka jako možnou úhradu pouze platbu předem. Důvod je jednoduchý – odeslání zásilky nás stojí spoustu času, i práce. Zvlášť u rostlin je to problém – po dlouhém čekání na výdejním místě se k nám často vrací ve velmi špatném stavu, někdy už bohužel nepoužitelné. Chceme tak předejít zbytečným ztrátám a zajistit, aby se rostliny dostaly ke svým novým majitelům co nejrychleji a v co nejlepší kondici. Děkujeme všem za pochopení.

Nejdříve si, prosíme, zkontrolujte, zda z Vašeho bankovního účtu platba opravdu odešla a zda jste uvedli správnou výši částky a variabilní symbol (číslo objednávky). Pokud platba z Vašeho bankovního účtu odešla, kontaktujte nás a společně Vaši platbu dohledáme.

Pro kontakt použijte telefon či e-mail:

+420 477 477 057 (Po-Pá 10 - 15 hod)

eshop@jahodarnabrozany.cz

Ano. Udělejte novou objednávku a v nákupním košíku v kroku číslo dva zvolte u způsobu dopravy možnost DOOBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ K JIŽ VYTVOŘENÉ OBJEDNÁVCE. Obě objednávky vám zašleme způsobem, který jste zvolili u první objednávky a pošleme je v jedné zásilce. 

DŮLEŽITÉ: Obě objednávky musí mít totožný způsob úhrady.

Své body můžete uplatnit v posledním kroku objednávky. Jedná se o krok číslo 3. Informace o vás, kde zadáváte své osobní údaje. Hned pod tím najdete BONUSOVÝ PROGRAM a své body, které můžete použít. Sleva za body se dá použít pouze pro objednávky v minimální hodnotě 500 Kč. Přečtěte si další informace o našem bonusovém programuNa naše velkoobchodní zákazníky se bonusový program nevztahuje.

Bohužel, tato možnost není možná. S ohledem na nařízení GDPR je možné objednat produkty pouze vytvořením objednávky na našich prodejních stránkách. Objednávky skrz e-mail nebo telefonním hovorem přijímat nesmíme.

V tomto případě byste měli během několika minut obdržet automatický e-mail s platebními údaji pro dokončení platby bankovním převodem.

Stačí nás kontaktovat a společně Vám objednávku upravíme. Pro kontakt použijte telefon či e-mail:

+420 477 477 057 (Po-Pá 10 - 15 hod)

eshop@jahodarnabrozany.cz

Pokud si rozmyslíte objednávku, stačí nám napsat nebo zavolat. Nejlepší je to udělat co nejdříve, ideálně dříve, než expedujeme zboží.

Stačí napsat nebo zatelefonovat s číslem objednávky a požadavkem na storno, a my se postaráme o zbytek.

 

Dotazy na reklamace 

Pro reklamace a vrácení zboží, prosíme, použijte naše reklamační formuláře. Vyplnění je snadné a intuitivní. Po vyplnění všech důležitých informací (druh a počet reklamovaných produktů, číslo bankovního účtu, fotodokumentace) bude Vaše reklamace posouzena do 5ti pracovních dní.

Zákaznická podpora na e-mailu e-shop@jahodarnabrozany.cz není kompetentní k posuzování a řešení reklamací.

Jakmile k nám dorazí zásilka, budeme vás kontaktovat a peníze vám, dle zákona, vrátíme max. do 14 dnů. Tuto časovou lhůtu však zpravidla nevyužíváme celou a snažíme se finance zákazníkům vracet do 5ti pracovních dní.

Nejdříve si, prosíme, zkontrolujte, zda jste nám dodali důležité informace (druh a počet reklamovaných produktů, číslo bankovního účtu, fotodokumentace) a zda jste od nás neobdrželi e-mail s doplňujícími dotazy (zkontrolujte i spam). Pokud čekáte na reakci déle než 5 pracovních dní, kontaktujte nás a případ společně prověříme. Pro kontakt použijte telefon či e-mail:

+420 477 477 057 (Po-Pá 10 - 15 hod)

eshop@jahodarnabrozany.cz

Do formuláře stačí vložit jakoukoliv fotografii – třeba i obyčejný snímek. Prostě cokoliv nahrajete, systém to vezme jako splnění podmínky a pustí vás dál.

 

Informace o dopravě 

Ano, pro objednávky s dodací adresou na Slovensko, prosíme, použijte náš slovenský e-shop Záhradníctvo Brozany.

Při vytváření objednávky, v sekci doprava, zvolte možnost Osobní odběr. Osobně vyzvednout lze pouze objednávku, která je předem uhrazená. Objednávky můžete vyzvedávat na adrese Doksany 69 (areál bývalého cukrovaru - bílá hala vlevo) v otevíracích hodinách: Po - Pá 8:00 - 15:00 hod.

O termínu vyzvednutí nás, prosíme, vždy předem informujte minimálně 24 hodin předem.

Balíčky zasíláme přes:

  • PPL, PPL Parcelshop, 
  • Balíkovnu, Balíkovnu na adresu
  • GLS, GLS parcelshop
  • a Zásilkovnu. 

Přečtěte si kompletní informace o dopravě a ceník.

 

Dotazy na pěstování rostlin 

S výsadbou cibulovin nečekejte na další sezónu, mohlo by dojít k znehodnocení. Cibuloviny vysaďte ihned, i když už je po ideálním termínu výsadby. Ovšem cibuloviny a sazenice nikdy nevysazujte do promrzlé půdy.

Základní informace o jednotlivých druzích najdete u konkrétního produktu. Pokud vás zajímá víc, přečtěte si naše články, kde najdete mnoho pěstitelských rad a tipů ohledně jarních i podzimních cibulovin.

Po převzetí zásilky s jahodníky, je nejdříve namočte na min. 3 hodiny do vody a pak se můžete pustit do výsadby. Jahodníky sázíme tak, aby polovina srdíčka byla v substrátu a druhá polovina nad povrchem substrátu. Před výsadbou se nestříhají kořeny. Důležité také je, aby se první 4 týdny jahodníky ničím nehnojily.

Návod vám zašleme také v zásilce s vašimi sazeničkami nebo si můžete přečíst náš článek o výsadbě jahod.

Ano. Naše sazenice frigo sazenice při správné péči plodí hned první rok. Přečtěte si víc o pěstování frigo sazenic jahodníků.

Nelze říct přesnou příčinu. Mezi nejčastější příčiny uvadání jahod se řadí použití substrátu s hnojivem nebo hnojení dříve než po 4 týdnech od výsadby. Přečtěte si víc o pěstování jahodníků v našem článku.

Šlahouny stříhejte v případě, že nechcete vaše rostliny vysilovat novými sazenicemi. U odrůdy Mara des Bois se šlahouny nikdy nestříhají, jelikož na nich rostou další plody. Přečtěte si víc o pěstování jahodníků v našem článku.